Nakon 43 dana traženja odgovora o radu SOS linije za prijavu vršnjačkog nasilja, izdejstvovali smo odgovor koji vam prenosimo u celosti.
Prošli smo dane i nedelje zvanja, i pitanja, ostavljanja poruka, pozivanja na odgovornost, upućivanja javnog pisma ministru, koji nije imao nikakve odgovore za nas – i sada smo konačno dobili odgovor od nadležnih u Ministarstvu prosvete.
-Teškoće koje smo imali sa SOS telefonom, a koje su bile tehničke prirode su bile ozbiljnije nego što se na prvi pogled činilo. Uz svesrdnu pomoć ljudi iz Telekoma smo uspeli konačno da sve uradimo kako treba, otklonimo nastale tehničke nedostatke, popravimo, tako da je sada moguće da se ostavi poruka koju možemo da preslušamo i da reagujemo – navodi se u mejlu koji nam je stigao iz Ministarstva prosvete.
Ostaje da se vidi, ali i proveri, da li su tehničke smetnje otklonjene, jer su nam to govorili i ranije, i da li će ova SOS linija konačno imati svoju svrhu.
Pridružite nam se u borbi za bezbednu i srećnu decu koja je počela pre dve godine sa ciljem da se bavi prevencijom i suzbijanjem vršnjačkog nasilja.